lördag 4 juni 2016

Lyktstolpskram

Det händer inte så mycket just nu. Det är snart sommarlov och allt känns jättekonstigt. Det är svårt att förklara men det som känns konstigt är väl att växa upp tror jag, i grund och botten. I sommar ska jag försöka ta tag i mitt sso liv, dvs fixa bloggen och instagram och youtube så allt är prydligt och behagligt. Jag tror jag berättade detta för ett tag sen redan. Jag ska även försöka spela mycket sims i sommar då det är något jag är sugen på och kommer ha tid till för en gångs skull (hoppas jag), ska försöka få ordning lite på vad som händer i sims också. Ska förstås även försöka hitta på mycket i verkligheten, dvs utanför sims och sso och dator överhuvudtaget. Mycket tankar i livet atm som jag måste reda ut under sommaren. Jaja i alla fall, här är ett par bilder från igår när Leche ville kramas med en lyktstolpe.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar